Ανέκδοτο: Το παιδί … του Παπαδόπουλου!!




Γεννάει μία γυναίκα, και πάει ο άνδρας της στο μαιευτήριο να δει το μωρό.
Συναντά μια νοσοκόμα:
– Είμαι ο κύριος Παπαδόπουλος. Η γυναίκα μου μόλις γέννησε. Μπορώ να δω το μωρό;

– Ε, ξέρετε κύριε το μωρό έχει ένα μικρό πρόβλημα…
Ο Παπαδόπουλος τρελαίνεται:
– Πρόβλημα; Τι πρόβλημα; Το παιδί! Τι έχει το παιδί μου;
– Ε, να τίποτε…δεν εχει χερια ,ποδια και κεφαλι.


– Δεν έχει χέρια, ποδια και κεφαλι το παιδί μου; Μα τι λέτε τώρα! Όχι!! Και τί έχει, τέλοσπάντων, το παιδί μου;
– Να, έχει ένα τεράστιο αυτί.
– Ένα αυτί έχει το παιδί μου;;;!! Δεν πειράζει, παιδί μου είναι, θέλω να το δω.
Μπαίνει ο άνδρας στον θάλαμο, βλέπει ένα τεράστιο αυτί, το αγκαλιάζει και φωνάζει:
– Παιδί μου; Παιδί μου!!
Και η νοσοκόμα απαντά:
– Μην του μιλάτε, δεν ακούει!

http://aetos-grevena.blogspot.gr/2014/12/blog-post_616.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου