ΑΝΕΚΔΟΤΑΡΑ









Παραμονές Πρωτοχρονιάς...Σε μια ταράτσα βρίσκεται μια τύπισσα, η οποίας ήταν εκατομμυριούχος και φαλίρισε. Έχασε όλες τις επιχειρήσεις της και όλα της τα λεφτά.


Εκεί λοιπόν που σκέφτεται να αυτοκτονήσει, ακούει κάτι βήματα πίσω του.
Γυρνάει και βλέπει έναν τύπο με κόκκινη στολή και άσπρη γενειάδα.


- Ποιος είσαι; τον ρωτάει.
- Ο ΑηΒασίλης
απαντάει. Εσύ ποια είσαι;
Του εξηγεί τι έχει συμβεί και ότι είναι έτοιμη να αυτοκτονήσει. Την κοιτάει ο ΑηΒασίλης και της λέει:
- Μη στεναχωριέσαι θα σε βοηθήσω εγώ.


- Μπορείς;


- Φυσικά και μπορώ αφού είμαι ο ΑηΒασίλης ...
Αλλά και εσύ πρέπει να κάνεις κάτι για μένα...
- Τι πρέπει να κάνω;
- Να άλλαξαν οι καιροί, ακόμα και ο Αη-Βασίλης έχει ανάγκες. Θέλω να μου "κάτσεις"


Το σκέφτεται λίγο η τύπισσα και λέει μέσα της... δε βαριέσαι, χαμένη για χαμένη , εκεί που είναι να αυτοκτονήσω ας του κάτσω μήπως αλλάξει η μοίρα μου..


- Δε μου λες; ρωτάει τον ΑηΒασίλη, αν σου κάτσω θα ξεχρεωθούν τα χρέη μου και θα έχω πάλι λεφτά;


- Ναι, απαντάει ο ΑηΒασίλης. Θα εκπληρωθούν οι επιθυμίες σου.
- Εντάξει, λοιπόν....


Μολις τελειώνει σηκώνεται και λέει στον ΑηΒασίλη:
- Εντάξει τώρα είμαι πάλι πλούσια ;


- Την κοιτάει αυτός και την ρωτάει:
- Πόσο χρονών είσαι;
- 45
- 45 χρονών είσαι και ακόμα πιστεύεις στον ΑηΒασίλη;;;....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου