ΑΝΕΚΔΟΤΟ :ΤATTOO.!!!




Ένας τύπος αποφασίζει να κάνει ένα τατουάζ. Ψάχνει λοιπόν, για κάποιον επαγγελματία του είδους και την άλλη μέρα πάει στο μαγαζί του.

- Καλημέρα. Θέλω να μου φτιάξετε ένα τατουάζ.

- Μάλιστα. Έχετε κάποιο σχέδιο κατά νου ή θέλετε να δείτε κάποια έτοιμα δείγματα;


- Θέλω να μου φτιάξετε το σήμα του Ευρώ στο πουλί μου.

Το ακούει ο τατουαζάς και τρελαίνεται!

- Πρώτη φορά μου ζητάνε κάτι τέτοιο, λέει σαστισμένος.

- Δηλαδή δεν μπορείτε να το φτιάξετε ;

- Μα όχι, αλίμονο. Ότι θέλετε εσείς. Κανένα πρόβλημα.

Ξεκινά λοιπόν, και ζωγραφίζει το Ευρώ στο πουλί του πελάτη του. Φυσικά, μετά από λίγο, δεν μπορεί να αντισταθεί και ρίχνει την ερώτηση:

- Αν και δεν το συνηθίζω να ρωτάω τους πελάτες μου για τέτοιου είδους προσωπικά πράγματα... εντούτοις η περίπτωσή σας είναι άκρως ενδιαφέρουσα. Μπορώ να μάθω τον λόγο που σας έκανε να ζητήσετε κάτι τέτοιο ;

- Βασικά, οι λόγοι είναι τρεις. Πρώτον, μου αρέσει να παίζω με τα λεφτά μου, δεύτερον μου αρέσει να τα βλέπω να αυξάνονται.. και τρίτον, αν καποια γυναίκα θελήσει κάποια μέρα να μου φάει τα λεφτά, τουλάχιστον να το ευχαριστηθώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου