ΑΝΕΚΔΟΤΟ:Η τύχη




Μια φορά ήταν μια παντρεμένη γυναίκα, η οποία είχε εξωσυζυγική σχέση, ο εραστής την γέμιζε δώρα, πότε δαχτυλίδια, πότε γούνες, ώσπου μια
μέρα, ενώ επέστρεφε από τον παράνομο δεσμό τη ρώτησε ο άντρας της, γυναίκα τι είναι αυτή η γούνα που φοράς; κι εκείνη, άντρα μου, δν θα το πιστέψεις, ενώ είχα πάει για καφέ με τις άλλες, κι έδωσα το παλιό μου παλτό στην κοπέλα για να το κρεμάσει, φεύγοντας μου έδωσε αυτή τη γούνα... τι να κάνω κι εγώ χειμώνας είναι την πήρα… μπράβο γυναίκα απαντά αυτός ανυποψίαστος, καλά έκανες!

Τη δεύτερη μέρα, πάει στο σπίτι με ένα δαχτυλίδι με μια πετρά να με το συμπάθιο... και πήγε να της πιάσει το χέρι ο… κέρατος και το βλέπει... γυναίκα λέει, τι είναι αυτή η κοτρώνα; να άντρα μου, ενώ ήμουν για καφέ με τις άλλες πήγα να πλυθώ και ενώ σαπούνιζα τα χεριά μου, έπεσε το μάτι μου επάνω στο δαχτυλίδι που ήταν ξεχασμένο στο νιπτήρα... τι να κάνω η κακομοίρη το πηρα ! της απαντά καλά έκανες .. καμιά πλούσια θα το ξέχασε ενώ έπλενε τα χεριά της ...
Αχ μωρέ γυναίκα τυχερή που είσαι .. κι εγώ βρήκα ένα σώβρακο στο κρεβάτι κι αυτό είναι .. μικρό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου