ΑΝΕΚΔΟΤΟ- Μια κοπέλα αποφασίζει με το φίλο της να παντρευτούν






Μια κοπέλα αποφασίζει με το φίλο της να
παντρευτούν, και τον φέρνει σπίτι να τον
γνωρίσει στους γονείς της.

- Ποια είναι λοιπόν τα σχέδιά σου για το
μέλλον; Ρωτάει ο πατέρας της κοπέλας.
- Έχω πάρει υποτροφία για το
πανεπιστήμιο, απαντά ο νεαρός.
- Υποτροφία…..μμμμ….Αξιοθαύμαστο,
Αλλά πως θα μπορέσεις να παράσχεις
στην κόρη μου ένα σπίτι για να ζήσει, όπως
Έχει συνηθίσει;;;
- Θα μελετήσω σκληρά κι έχει ο Θεός.
- Και τι θα κάνεις για να προσφέρεις στην
κόρη μου το δαχτυλίδι των αρραβώνων που
την αξίζει;;
- Θα αφοσιωθώ στις σπουδές μου κι έχει
ο Θεός.
- Και παιδιά; Πως θα μπορέσεις να
συντηρήσεις παιδιά;;
- Μην ανησυχείτε κύριε, έχει ο Θεός.
Η όλη συζήτηση συνεχίστηκε έτσι και κάθε
φορά που ο πατέρας της κοπέλας ρωτούσε
κάτι, ο ιδεαλιστής γαμπρός επέμενε ότι
έχει ο Θεός.
Αργότερα η μητέρα της κοπέλας ρώτησε τον
άντρα της:
- Πως σου φάνηκε ο νεαρός;
- Δεν έχει δουλειά, δεν έχει σχέδια για το
μέλλον, αλλά τουλάχιστον πιστεύει ότι

είμαι ο Θεός!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου