Ανέκδοτο:3+1 όροι για το γάμο



Λίγο πριν το γάμο,το ζευγάρι συζητάει:
– Αγάπη μου, για να παντρευτούμε, εγώ θέτω 3 απαραίτητους όρους.
-Σε ακούω, λέει η γυναίκα.
–Σε αυτό το σπίτι λοιπόν:


θέλω κάθε πρωί μόλις ξυπνάω, να βρίσκω το καφεδάκι μου έτοιμο,στο τραπέζι, είτε το πιω είτε όχι.
Θέλω κάθε μεσημέρι που θα γυρίζω από τη δουλειά να βρίσκω έτοιμο και ζεστό το φαί μου, είτε το φάω είτε όχι.
Θέλω κάθε βράδυ που θα γυρίζω από το καφενείο να βρίσκω έτοιμες τις παντόφλες μου μπροστά στο καναπέ με τη τηλεόραση ανοιχτή, είτε τις φορέσω είτε όχι.
– Εντάξει, λέει η γυναίκα, δέχομαι τους όρους σου. Θέλω να βάλω κι εγώ έναν όρο.
– Χαίρομαι που συμφωνείς.Πες μου τον όρο σου.
– Σε αυτό το σπίτι το σεξ αρχίζει κάθε βράδυ στις 23:00 είτε είσαι εδώ είτε όχι!http://oxaxanoulis.blogspot.gr/2015/04/31.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου