ΑΝΕΚΔΟΤΟ- Η Βαρβάρα και η πολυκατοικίες !





 Συναντιούνται δυο φίλοι έπειτα από πολύ καιρό. Κάθονται και τα λένε κάμποση ώρα ώσπου κάποια στιγμή λέει ο ένας:........

– Ρε φίλε ξέρεις τι μου έχει λείψει πάρα π
ολύ;
– Τι ρε μεγάλε;
– Να μαμήσω από πίσω ρε μάγκα μου

– Καλά ρε μεγάλε δε ξέρεις τι να κανείς; Θα πας στη Βαρβάρα.
– Ποια είναι αυτή ρε φίλε δε τη ξέρω.
Δίνει το τηλέφωνο διεύθυνση κ.λ.π. Πάει ο τύπος στη Βαρβάρα :
– Βαρβάρα ήρθα για τη πίσω σου μεριά.
– Έλα μέσα αγοράκι μου.
Μετά από κάνα μισάωρο :
– Πω πω Βαρβάρα μου καλύτερο από πίσω δεν έχω ξανακάνει.
Τον πάει η Βαρβάρα στο παράθυρο.
– Βλέπεις εκείνη τη πολυκατοικία απέναντι;
– Ναι.
– Με τον κώλο μου την έχτισα.
Μετά από πολύ καιρό τα ξαναλένε οι φίλοι..
-Ρε φίλε για μια πίπα πάλι Βαρβάρα πάμε?
-Φυσικά ρε φίλε.
-Στης Βαρβάρας μετά τα καθιερωμένα :
-Καλύτερη πίπα δε μου έχουν κάνει.
-Βλέπεις τη 7οροφη απέναντι; του λέει η Βαρβάρα, με το στόμα μου την έχτισα.
-Μετά από πολύ καιρό το παλικάρι μας θέλει ένα κανονικό
Στης Βαρβάρας :
-Βαρβάρα μου ήρθα πάλι αλλά αυτή τη φορά θέλω να το κάνουμε κανονικά από μπροστά.
-Έλα εδώ παλικάρι μου, τον ουρανοξύστη απέναντι τον βλέπεις;
-Ναι
-Αμα είχα μ@@νί δικός μου θα ήταν. - See more at: http://anekdotakiastv.blogspot.gr/2015/07/blog-post_75.html#sthash.CGKes6Cx.dpuf

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου