ΑΝΕΚΔΟΤΟ- Ποιοτικό ανέκδοτο...


Ο Τοτός 14 χρονών πάει στον πατέρα του.
-Μπαμπά,πάρε μου 1 μηχανάκι μπας κ βγάλω καμιά γκόμενα! Ολοι οι φιλοι μου έχουν !
-Πατέρας:"Αγόρι μου,η π@ύτσα σου, φτάνει στον κ@λο σου ?"
-Τοτός:"Εεεε,όχι ρε μπαμπά..."
-Πατέρας:"Όταν φτάσει, έλα να τα ξαναπούμε.."
Ο Τοτός 16 χρονών:
-"Μπαμπά,πάρε μου 1 μηχανή μπας κ βγάλω επιτέλους γκόμενα..!!"
-Πατέρας:"Αγόρι μου,φτάνει η π@ύτσα σου στον κ@λο σου..??"
-Τοτός:"Εεεε,όχι ακόμα δέν φτάνει.."
-Πατέρας:"Όταν λοιπόν φτάσει,τα ξαναλέμε.."
Ο Τοτός 18 χρονών ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΟΣ, ξαναπάει στον πατέρα του.
-"Μπαμπά, πάρε μου επιτέλους εστω κι 1 μικρό αυτοκίνητο, μπάς κ γίνει κάτι.."
-Πατέρας:"Αγόρι μου, φτάνει η π@ύτσα σου στον κ@λο σου..?"
-Τοτός (περήφανος):"Ναι, ρε πατέρα, τώρα πιά...φτάνει !!!"
-Πατέρας: "Άντεεε κ γαμήσου...λοιπόν !!!!!!!!''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου