Ανέκδοτο: Ο πλούσιος και οι φτωχοί..

Αποτέλεσμα εικόνας για ΦΤΩΧΟΣ ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΣΕΞΥ ΛΟΥΡΙ



Καθώς περνούσε με την λιμουζίνα του ο πλούσιος κύριος βλέπει δύο φτωχούς πεινασμένους

να τρώνε τα χόρτα στην άκρη του δρόμου.
Σταματά αμέσως και λέει στον πρώτο:

-Γιατί τρως τα χόρτα;
-Γιατί είμαι φτωχός και πεινάω κύριε


-Έλα μαζί μου καλέ μου άνθρωπε
-Μα έχω γυναίκα και τρία παιδιά
-Φέρτους κι αυτούς μαζί σου.
Μετά λέει και στον δεύτερο:
-Έλα και εσύ μαζί μου
-Μα έχω γυναίκα και πέντε παιδιά
-Φέρτους κι αυτούς μαζί σου.
Τους παίρνει λοιπόν όλους μαζί του και πάνε στην βίλλα του.
Βέβαια ήταν πολύ στριμωγμένοι αν και η λιμουζίνα ήταν πελώρια.
-Κύριε σας ευχαριστούμε πολύ, λένε οι πτωχοί
-Όχι εγώ σας ευχαριστώ που ήρθατε το χορτάρι στον κήπο μου είναι ένα μέτρο ψηλό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου